شهید اسمــاعیل بهـــاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید اسمــاعیل بهـــاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید اسمــاعیل بهـــاری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام اسماعیل بهاری از شهدای دانش آموز شهرستان نوشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی اصغر
تاریخ تولد : 1345/01/10
تاریخ شهادت : 1362/05/10
محل تولد : نوشهر
گلزار شهدای موسی آباد نوشهر
نحوه شهادت : بمب گذاری
محل شهادت : سرپل ذهاب
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

وصیت نامه ی شهید اسماعیل بهاری

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم

حدیث قدسی :

هر که طلب کرد مرا یافت و هر که مرا یافت شناخت مرا و هر که شناخت مرا دوست داشت مرا،عاشق شد مرا و هر که عاشق شد مرا من عاشق او شدم و هر که من عاشق او شدم کشتم او را و هر که را من کشتم خون بهای او گردن من است و هر که خون بهای او گردن من است من خون بهای او هستم.

سلام به پیشگاه ولی عصر یگانه منجی عالم بشریت و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی دامه برکاته و سلام بر حسین شهید سرور مجاهدین اسلام و با سلام به پیروان خط امام.

من بر اساس رسالت و مسئولیتی که حس نمودم در راه اللّه و برای پاسداری و حراست از انقلاب کبیر اسلامی که خونبهای هزاران کشته و مجروح است به جبهه عازم شدم و به جنگ علیه ضد خدا پرداختم.

این حقیر گام نهادن در این مسیر خدایی را یک فریضه می دانم و در این راه اگر دشمن را شکست دهیم و اگر به ظاهر شکست بخوریم باز هم پیروزیم و افتخار برای من و شما است که در این راه به درجه ی شهادت می رسیم و مایه شکر است دشمن بداند که ما عاشقان شهادت تا دمار از روزگار آمریکا و اطرافیانش در نیاوریم ساکت نخواهیم نشست .

خدایا تو خود جان داده ای و جانم را خواهی گرفت . مرا در صراطی گذار که هیچگاه در لحظه ی جان دادن غفلت نخورم حدایا مرا نعمت داده ای که من نه قدرش را دانستم و نه لیاقتش داشتم . پس به من زمانی عطا کن که سپاسگزار تو باشم .

ای پدر عزیز و مهربانم ،امیدوارم که برای از دست دادن من غصه و افسوس نخورید که شهادت حد تکامل یک انسان است و انشاءالله آماده ی از دست دادن بقیه ی فرزندان خود در راه خدا باشید و تو ای مهربان مادر که بعد از خدا مهربان ترین و عزیزترین موجود نزد من پدر و مادرم هستید و به من درس آموختی که پای خود را جای پای حسین بن علی (ع) گذارم وچه کشته شوم و چه زنده برگردم ، مادر ، برای تو افتخار بزرگ است .

مادرم ، هرگونه افسردگی و ناراحتی شما مطمئنا باعث عذاب روح من میشو د. مادرم ، من پسر خوبی برای شما نبودم و امیدوارم که انشاءالله مرا ببخشید .مادر جان ، در دنیا به هیچ چیز دل نبستم و نخواهم بست و اگر زنده ماندم همیشه یک راه انتخاب خواهم کرد و آن یک راه ، راه الله ، شهادت ، ایمان و یکتا پرستی است .

در آخر از دوستان و آسنایان می خواهم برای پاسخ خون شهدا حجاب اسلامی را حفظ کرده و پیرو این پیر جماران ابراهیم زمان باشند .

یا بقیه الله ارواحنا الفدا

از خون سرخ ما تا حکومت سبز مهدی (عج)

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته 

۹۵/۰۶/۰۴ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی